jarroi
Hifiharrastaja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
600€:a ei riittänyt.
No realismia ehkä 300-350€ dekistä ja tuurilla max. 100€ kaseteista. Jos joku tarjaisi minulle 600€ tuosta paketista, möisin heti. No enpä ole toki myymässä.600€:a ei riittänyt.
Kassut ovat tuossa yllättävän hyviä esim kasari heviä. Ei tusinakassuja ollenkaan.^ saahan sitä pyytää.en oikein ymmärrä miksi nuo pitää myydä samassa paketissa.kasetit jotain suomi-iskelmää?
Monille ihmisille olisi helpompaa ettei edes yrittäisi myydä. Yhtään mitään.^olisi vaan paljon helpompi myydä erikseen.
Näin omana mielipiteenä sanoisin, että noi kasetit olisivat laadultaan ehkä parisen kymppiä yhteensä. Nuo tehtiin yleensä nopeasti massatuotantona, eikä äänityslaatuun panostettu.No realismia ehkä 300-350€ dekistä ja tuurilla max. 100€ kaseteista.
Pieniä kosmeettisia virheitä. Mutta tekniikan ollessa kunnossa on huippu dekki ilman automaattisäätöjä. Voin vakuuttaa että on dekkimaailman stradivariusNyt olisi Lapissa rehellisellä myyjällä hyvä aihio kohti suurta Hifi-nautintoa kasettidekkien saralla. Pioneer CT-939 hintaan 200€. Pienellä huoltamisella tuosta saa loistodekin. Oikein vesi valui kielestä kun luin ilmoituksen. Kuvissa näkyy vielä kosteutta pölyjen pyyhkimisen jäljiltä. Sitä ei kannata säikähtää. Jos olisi Nakamichi, niin hintaan tulisi varmaankin ykkönen eteen.
Myyty! Ei ilmoitusta.
www.tori.fi
Mekaniikan huolto- ja nopeuden säätö onnistuu minultakin mutta elektroniikka vikoihin en toisten laitteissa uskalla ottaa kantaa. Omissa koneissa nekin olen laittanut mutta en ole varsinaisesti alan ammattilainen. Pioneerin mekaniikan purussa on vain yksi ongelma joka on helppo ratkaista. Funktiopyörän asentoanturin ja pyörän asentomerkkaus ennen purkua jotta ajoituksen hakua ei tarvitse tehdä vaikeamman kautta. Sekin onnistuu mutta aikaa menee. Muutoin mekaniikka ei ylitsepääsemättömän vaikea ole jos on tottunut värkkäilemään.Pioneer CT-S610 on lakannu toimimasta, kun virrat kytkee niin heti alkaa surina, moottori pyörii. Kasetin kun laittaa niin nopeus on ihan liian hidas. Jotain mekaanisesti lienee siis pielessä, onko jollakin kokemuksia tuollaisen korjaamisesta vai meneekö SER lavalle.. Pikavilkaisulla hihnat on paikallaan mutta kaikkea ei kovin helposti nää kun mekaniikka on aika monimutkasen näkönen.
Savonian pojat tulostivat minun cad mallista (muokattu mallia niin että tulostaminen on helppoa) uudet parit. Kuvassa olevat on ylimääräiset varaosat joita ei lienee enää tarvitse ikinä tuohon vaihtaa. Nyt toimii kasetin koneellinen kiristys taas hienosti ja siten kuin Pioneerin insinöörit ovat halunneet sen toimivan. Tämä mekanismihan on poistettu myöhemmistä 9xx malleista tämän systeemin siis ollessa ainakin monimutkaisin 9xx sarjan malleissa. Jos joku haluaa niin voin laittaa stl tiedostot jakoon. stl on se tiedosto jota 3d tulostimet käyttävät.CT 939 kasettikannessa on pari muovista stabilaattorin liparetta jotka ovat tällä iällä jo nbiin hauraita että ne murtuu. Huomasin kun purin dekin perushuoltoa varten. Ja ovat niin liukasta matskua ettei liimaaminen auta. Ainut vaihtoehto on tehdä cad malli ja tulostaa. Tein tulostettavat cad mallit ja osotan että pojat ehtii tulostaa uudet osat. Minulla on varaosamekanismi ja siinä oli tilanne sama. Olivat yhtenäisiä mutta murtuivat kun liikutti. Jännää mitenkä ovat surkeaa muovia laittaneet laatukoneeseen. Kuvassa varakoneen vasemman puolinen osa joka vielä on yhtenä kappaleena.
OffTopic sorryCT 939 kasettikannessa on pari muovista stabilaattorin liparetta jotka ovat tällä iällä jo nbiin hauraita että ne murtuu. Huomasin kun purin dekin perushuoltoa varten. Ja ovat niin liukasta matskua ettei liimaaminen auta. Ainut vaihtoehto on tehdä cad malli ja tulostaa. Tein tulostettavat cad mallit ja osotan että pojat ehtii tulostaa uudet osat. Minulla on varaosamekanismi ja siinä oli tilanne sama. Olivat yhtenäisiä mutta murtuivat kun liikutti. Jännää mitenkä ovat surkeaa muovia laittaneet laatukoneeseen. Kuvassa varakoneen vasemman puolinen osa joka vielä on yhtenä kappaleena.