Minun näkökulmasta katsottuna kuluttajan ei siis nyt ammattia toimivan, vaan nyt kuluttajan katseesta valittu hls tietty merkitsee mahdollisimman edullista tuotetta suhteutettuna tuotteen kykyihin repiä maximaalista kaikenkattavaa laatua niinpitkälle kuin se mahdollista on kaikine kykyineensä suhteutettuna edelleen nämä kaksi tärkeää asiaa siihennäkökulmaan, että tämä valittu tuote kilpailee myös muita valmistajia kohtaan kovemmalla laatutasolla tai vieläkin korkeammalla näytöillä vakauden kestävyyden ja erityisien ominaisuuksien erittelyssä rinnalla myös aikakulumaa vasten.
Tässä kolminais kokonaisuudessa (hinta, laatuominaisuudet, aikakuluma) tullaan väistämättä päätymään ikäänkuin valinta kujan päähän sen osalta mikä on kuluttajan mahdollinen kyky sijoittaa rahaa joko suoraan tai velalla buustata haluansa, myös ikä määrittelee makua sen suhteen kuinka tuotetta ymmärtää arvostaa, kuin myös kokemus tietohallinta alalta ja tuotteista yleensäkin.
Hls on kokonaisuus paketti erinäisiä lohkoja, eri lohkon osa valintaympyrän tärkeydestä ikäänkuin voi painaa huomattavasti enemmän kuin toiset seikat. Kuluttajantalous kun on toisille meistä tosi helppoa ja toisille taas varsinkin vaikeaa oli aika mikätahansa, johtuen tietty erinäisistä syistä. Raha ei ole aina hls mukaan paras mittari koska valinnan tekijä määrittelee tarpeensa tason aina jollekin taso uralle jotta tyydyttävä tuote ostettaessa tuottaisi oletetun osan parempaa laatujen osien suhdetta kilpailijoihinsa. Kilpailu on avain asemassa aiina.
Ihmiset niin monet lankeaa ensimmäiseksi silmiä hyväilevään tulkintaa tuotteen kyvyistä, senjälkeen tarkastettuaan tuotteen ominaisuudet ja mahdollisuudet ensimmäinen valinta voi häiventyä mielestä taka alalle. Hls on kumminkin aina valinta typeryyttä, järkeä tai onnen kantamoista, onni tosin ei pitemmälle kanna kenelläkään, sillä jotain täytyy tietää tuotteista jotta hls suhde kehitys nousisi kuin taantuisi tai pysyisi paikoilteen.
Kenellä on sitten kykyjä on tietty moniulotteisempi asia. Fiksumpikin ihminen ei näe aina eri eturistiriitoja ostettaessa tuotetta käyttöönsä ensi haluissansa. Tällä tarkoitan että ostettu tuote esim vahvistin tai kovaääniset eivät esim. mahdu käytettävyydeltäänsä omaan huoneistoonsa tai sitten esim bassojen osalta on ostettu liian pienet elementeillä hankittu kaiutin kokonaisuus olettaen että niissä olisi ollut enemmän ruutia jota ei ole liiemmin ollenkaan kuultuna ja sitten petytään. Eli tyhmyydestä myös sakotetaan ja se on ihan oikein, tyhmästä päästä on kärsittävä ja opittava olemaan fiksumpi talouden hallinnassa että valintojensa tärkeydessä. Hls määrittelee kuinka opit ymmärtämään tuotteen elinkaari käyttäytymistä omaan minäkuvan kulutus tarpeita hyödyntämiseen tehokkaammin, kuin hälläväli periaattein.
Halpa ei ole aina hyvä eikä runsaan kalliissa ole laatutuote katetta havaittavissa juuri miksikään jos tuote on myös ikäänkuin kiilloitettu tappiinsa ulkonäöllisistä syistä tai markkinointi mainoksista rakennettu kokonaisuus hukkuu turhiin kehuihin. Maailmamme on erittäin petollinen audiomarkkinoilla tänä päivänä. Siinä pitää olla järki nyrkissä ja ostohousut kurissa, ellei rahaa ole sitten paljon kulutettaviksi ihan vain tuhlattavaksi menettämättä talouden hallintaa täysin.