Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kieltämättä tuo on edellisestä versiostä, mutta oma Win 10 -appi kertoo olevansa 3.20.6 ja BluOS 4.0.2 ja näkymä on aivan sama, eli TuneIn - SuosikitNäin olin tehnytkin ja tekisin taas mutta en tästä uusitusta Bluesound-äpistä ole vielä löytänyt tapaa tallentaa linkkejä. Etusivulta löytyy TuneIn mutta sen alta suosikkeja klikkaamalla appi hyytyy enkä pääse eteenpäin. Tuo screenshot jonka laitoit vastaa sitä minkä sain esiin ennen tätä uudistusta
Lähetä tukipyyntö Bluesoundille, josko päivittäisivät tuon selvästi pois unohtuneen.Tulee tämä
Totta kai, voit siti luoda oman tikettisi tuon Anteron muusta huonosta käytöksestä, kun kuitenkin eronnee jonkin verran iLaitteen käyttäytymisestä, joka mulla on tuota pikku kauneusvirhettä lukuunottamatta ollut mulla moitteetonta.kerrotko mitä vastaavat?
Eilen kokeilin eka kertaa ja hyvin pelitti (Android puhelin). Node 2Onko tää uusin softaversio aivan hirvee muista? Itellä androideissa haku, napit takkuaa ja joutuu tuon tuosta käynnistelemään. Onko tämä bluesoundin tyyli saada tietyn ikäiset laitteet pois pelistä. Jos tää softa jää tämmöseksi, nii mikä olisi hyvä soitin jossa joku fiksumpi softa.
Ovat ainakin noteeranneet asian:kerrotko mitä vastaavat?
Vishnu M. (Bluesound)
Oct 24, 2023, 11:40 PM EDT
Hello Vesa,
Thank you for your feedback, it is really appreciated!
We have been able to reproduce this issue here in our labs. Thanks to your help our Quality Assurance team will be looking into this further to see if we can provide a fix in a future release.
In the meantime, please use the Desktop version of the BluOS App to Add custom TuneIn Stations.
Thank you again for your patience and for helping us create a better #LivingHiFi experience.
Kind Regards,
Vishnu M
BluOS Support Crew Analyst
T: Vesku
Kurkkaa musiikkipalveluista, jos apin poisto ja uudellenasennus ei auta.Tuosta valikosta hävisi Tidal ykskaks. Onko tietoa kuinka sen takaisin saa ?
Minulla auttoi mobiililaitteen uudelleenkäynnistys. TIDAL palasi luetteloon, kun käynnistin BluOs -apin laitteen (iPad) uudelleenkäynnistyksen jälkeen. Jos ei vieläkään sen jälkeen löydy, niin voi yrittää myös ”asenna uusi musiikkipalvelu”. Tidalia uudelleen ”asennettaessa” ilmoittaa, että palvelu on jo asennettu ja sen jälkeen pitäisi viimeistään löytyä. Joku bugi tuossa on.