Soundworks

Kimmo.Niinimäki sanoi:
Regalla on tosiaan ollut viime aikoina melko paljon myöhästymisiä ja viivästyksiä. Osa niistä johtuu Regan tavarantoimittajista, osa Regasta itsestään ja osa sitten huolintayhtiöstä.

Kolme kuukautta täynnä eikä etuvahvistimen tulosta ole tietoakaan...

Ja please, älkää kukaan sanoko että hyvää kannattaa odottaa, jooko? Pitäisi perikunnalle varmaankin ilmoittaa että on sellanen laite joskus tulossa etteivät ylläty... :D

( Selvyyden välttämiseksi: En ole Kimmon asiakas )
 
Jospa punnan kurssin tippuminen on vetänyt kaikki Regan tehtaan varastot tyhjiksi :D

No joo, itse otsikkoon täytyy todeta että pelkästään hyvää palvelua olen saanut Soundworksilta. Dynaudion kaiuttimia jouduin aikoinaan odottelemaan kuukauden päivät mutta en usko että kyseessä olisi ollut Soundworksin vika.
 
Huomasinpa, että ihmeiden aika ei ole ohi: Soundworksin käytettyjen laitteiden lista on järisyttävästi luvattu päivittää 19.5.2009 ja tänään tuli jo ennakkoilmoitus. Eikös se ollut jo Eräpuun parhaita heittoja aikoinaan että "jotain pysyvää tässä alati muuttuvassa maailmassa" ja perässä linkki Soundworksin sivuille. :)

Mutta joo onhan tästä aiemminkin keskusteltu onko hifi-liikkeen missio palvella asiakkaita vai ylläpitää nettisivuja. Jollekinhan nämä ovat samaa missiota, muttei kaikille.
 
Janne sanoi:
Huomasinpa, että ihmeiden aika ei ole ohi: Soundworksin käytettyjen laitteiden lista on järisyttävästi luvattu päivittää 19.5.2009 ja tänään tuli jo ennakkoilmoitus. Eikös se ollut jo Eräpuun parhaita heittoja aikoinaan että "jotain pysyvää tässä alati muuttuvassa maailmassa" ja perässä linkki Soundworksin sivuille. :)

Mutta joo onhan tästä aiemminkin keskusteltu onko hifi-liikkeen missio palvella asiakkaita vai ylläpitää nettisivuja. Jollekinhan nämä ovat samaa missiota, muttei kaikille.
Silvennoinen alkanu hulluttelemaan kevään kunniaks :D. Mukava mies se kyllä on ja tarjoaa paikan päällä hyvää palvelua. Ja kyllä Densen/Dynis-setillä soi Opeth komeasti joskus aikoinaan myös ;).
 
Janne sanoi:
Mutta joo onhan tästä aiemminkin keskusteltu onko hifi-liikkeen missio palvella asiakkaita vai ylläpitää nettisivuja. Jollekinhan nämä ovat samaa missiota, muttei kaikille.

Oulusta käsin on pitkä matka henkilökohtaisesti Soundworksile, mutta netin ja sähköpostin kautta liikkeen palvelut olisivat mukavasti tarjolla. No olen minä vuonna 2003 saanut Soundworksilta ostettua käytetyn Creekin CD-soittimen.
 
ahaapalainen sanoi:
Oulusta käsin on pitkä matka henkilökohtaisesti Soundworksile, mutta netin ja sähköpostin kautta liikkeen palvelut olisivat mukavasti tarjolla. No olen minä vuonna 2003 saanut Soundworksilta ostettua käytetyn Creekin CD-soittimen.

No ei tuo Rovaniemi nyt NIIN kaukana ole. ;)
 
Minulla on nyt jo kolmannet Dynaudio-kaiuttimet käytössäni. Järjestys on 42, 52 SE, Focus 140. Aivan loistavat kaiuttimet, ja aivan loistavaa palvelua olen Sounworksista saanut. 52 SE:tä jouduin odottamaan noin kuukauden, Focukset sain suoraan varastosta. Firman huono puoli on nettisivujen olemattomuus, ja varsinkin parkkipaikkojen puute lähistöllä.

Siinä nurkan takana on se toinen "Suomen paras hifi-liike", High End Studio. Sama kritiikki auton pysäköinnin suhteen.

Ei muuta kuin onnea ja menestystä Silvennoinen (Soundworks) ja Råback (HES).
 
No niin, siellä on näemmä laitteet listattu.Voi voi kun olisi ylimääräistä, paljon mielenkiintoista kamaa.
 
Voi kun olis rahaa niin Temptationit vois houkuttaa ja koukuttaa... :p
 
Janne sanoi:
Voi kun olis rahaa niin Temptationit vois houkuttaa ja koukuttaa... :p

Sanotaan mitä sanotaan...niitä kuulleille parhaat kaiuttimet maailmassa...Mastereita huomioimatta 8)
 
Isot miehet...hankkikaahan huone tai vähintään Blogi.... :D

On ollut ilo saada yhden kerran vierailla Soundworksissä, mutta www-sivujen vaihtolaitelistaa on tullut useammankin kerran ihmeteltyä. Nytkin siellä on kehutut Contour 1.1 kulttikaiuttimet ihan kohtuuhintaan tarjolla sellaisia tarvitseville, hienommista löydöistä puhumattakaan.
 
rajani sanoi:
On ollut ilo saada yhden kerran vierailla Soundworksissä, mutta www-sivujen vaihtolaitelistaa on tullut useammankin kerran ihmeteltyä. Nytkin siellä on kehutut Contour 1.1 kulttikaiuttimet ihan kohtuuhintaan tarjolla sellaisia tarvitseville, hienommista löydöistä puhumattakaan.
Kulttikaiuttimia saa 0,15 k€:lla. >:D

On siellä mielenkiintoista tavaraa ja hinnat kohdillaan. Joissakin taitaa olla 70% alennusta OVH-hinnasta. :)
 
moi
en ole kuullut, muut on kuullut kaikki ei vältä allekirjoita tota sun väitettä. :D
ter.reiska
 
ikis60 sanoi:
moi
en ole kuullut, muut on kuullut kaikki ei vältä allekirjoita tota sun väitettä. :D
ter.reiska

Luotat kai omiin korviisi ??? Joka tapauksessa tervetuloa kuuntelemaan!

- Jyrki
 
moi
ilomielin kun joskus osuu sinne päin.
ter.reiska
 
Eikö se ole hyvä, että laitteen tulo kestää, muutenhan sen olisi jo kerinnyt vaihtaa muutamaan otteeseen. Rahatkin näin säästyvät.
 
Back
Ylös