Kuuloketelineet

Janne

Hifiharrastaja
Liittynyt
31.7.2006
Viestejä
2 223
Kaupunki
Oulu
Terve,

minkälaisia hyviä kuuloketelineitä olette löytäneet/hankkineet? Myös DIY viritykset kiinnostaa. Kuulokkeiden pakkauslaatikot ei tunnu pitemmän päälle parhaalta säilytystavalta.
 
Janne sanoi:
Terve,

minkälaisia hyviä kuuloketelineitä olette löytäneet/hankkineet? Myös DIY viritykset kiinnostaa. Kuulokkeiden pakkauslaatikot ei tunnu pitemmän päälle parhaalta säilytystavalta.

Jos lator viitsii laittaa kuvaa siitä meikäläisen tekemästä kuuloketelineestä. Nykyisin luurit majailee Spiderin jalkojen päissä niin ei ollut enää tuolle käyttöä.
 
Tässäpä minun :D

luuriteline.jpg


[ylläpito on poistanut liitteen]
 
Telineet matkan varrelta:

Ikean talouspaperiteline toimi pitkään telineenä, aina siihen asti kunnes hommasin useammat kuulokkeet:

Setti_800.jpg


Sittemmin ostin Headphilen telineen, johon saa kahdet luurit ripustettua:

Luurit_800.jpg


Headphile on edelleen käytössä vaikka enää onkin Senkut siinä roikkumassa.
 
Kivoja kuvia :D

Jotain Headphilen tapaista olisi varmaan itselläkin hakusessa.

"Vallankumouksellisin ajatus" mitä itsellä tuli oli seinään tai "kattoon" kiinnitettävä teline jossa olisi 2-3 luurin verran tankotilaa.
 
Janne sanoi:
minkälaisia hyviä kuuloketelineitä olette löytäneet/hankkineet? Myös DIY viritykset kiinnostaa. Kuulokkeiden pakkauslaatikot ei tunnu pitemmän päälle parhaalta säilytystavalta.

mielenkiintoinen ketju...
minä olen painiskellut saman ongelman kanssa jo vähän aikaa ja parhaillaan minulla on tilauksessa työkaverilta lattialla seisova kuuloketeline. saa nähdä millainen tulee, kun annoin täydellisen taiteilijanvapauden :) enimmäkseen tulee ilmeisesti olemaan metallia, mahdollisesti vähän puutakin.
 
Minulla on vähän samanlainen viritys kuin Karilla, eli Bilteman kromattu vaatekoukku. B-liike on pop :D

index.php


[ylläpito on poistanut liitteen]
 
Voisi olla kyllä kova juttu jos tekisi vaikka omaa designiä puisen luuritelineen useammalle luurille, ja teetättäisi jollain jolla sorvi pysyy hallussa. Onko kellään valmiita piirustuksia? :)

Halvin varmaan tuo talouspaperiteline, tai banaaninripustin ;)

Edit: Headphilen sivuilla näytti olevan kanssa hienoja vaihtoehtoja, harmi että taitaa tulla turhan hinnakkaaksi jos joutuu tullit lyömään päälle :(
 
Täällä luurit roikkuu lankarullista :-\








Samalla uutta laitepäivitystä, Gradon RS-1, ALO iMod Vcap Docking Station ja ALO Short Silk RCA piuhat...
 
pirkka sanoi:
Viksun näköinen peli. laitoin tilaten. Saa talouspaperiteline sitten kyytiä...

Muistahan pirkka pehmustaa se putki tuosta telineestä. Muuten voi lähteä maali/lakkaus halkeilemaan senkuista siitä kohtaa mistä ne ripustetaan. Minulla lähti ensimmäisistä senkuistani kun riiputtelin niitä metallipintaa vasten.
 
Niin just - vähän asian vierestä, mutta tulipahan mainittua:

Taitaa olla jonkun sortin tyyppivika noissa senkuissa toi lakka/maalipinnan lohkeilu. En varmastikaan ole kuulokkeitani 650 kaltoin kohdellut, mutta silti reilun vuoden käyttöaikana tuo pinta on keskeltä rapissut...

Karppa :-\
 
Janne sanoi:
Terve,

minkälaisia hyviä kuuloketelineitä olette löytäneet/hankkineet? Myös DIY viritykset kiinnostaa. Kuulokkeiden pakkauslaatikot ei tunnu pitemmän päälle parhaalta säilytystavalta.

Jouluostoksilta tarttui käteen hintaan 6,95€ ja toimii. Kerrankin oli ilo käydä Ikeassa. Parempi puolisko tosin vähän ihmetteli miksi ei kuulu sitä perinteistä valitusta kun oltiin sinne matkalla.

[ylläpito on poistanut liitteen]
 
Karppa sanoi:
Niin just - vähän asian vierestä, mutta tulipahan mainittua:

Taitaa olla jonkun sortin tyyppivika noissa senkuissa toi lakka/maalipinnan lohkeilu. En varmastikaan ole kuulokkeitani 650 kaltoin kohdellut, mutta silti reilun vuoden käyttöaikana tuo pinta on keskeltä rapissut...

Karppa :-\

On tyyppivika. Saisikohan tuon vaihdettua... (ilmaiseksi tietenkin). Parissa vuodessa alkoi täälläkin rapistumaan.
 
oliver sanoi:
Jouluostoksilta tarttui käteen hintaan 6,95€ ja toimii. Kerrankin oli ilo käydä Ikeassa. Parempi puolisko tosin vähän ihmetteli miksi ei kuulu sitä perinteistä valitusta kun oltiin sinne matkalla.

Testattu jo vuosia sitten toimivaksi täälläkin (kuten aiemmasta kuvasta näkyy). :)
 
Patu sanoi:
Testattu jo vuosia sitten toimivaksi täälläkin (kuten aiemmasta kuvasta näkyy). :)

Ja hintalaatusuhde on sitten niin kohdillaan, että ei tehnyt kipeää ostaa! :)
 
oliver sanoi:
Ja hintalaatusuhde on sitten niin kohdillaan, että ei tehnyt kipeää ostaa! :)

Joo ei tosiaan. On vielä mielestäni varsin hyvän näköinen.

Muista sinäkin sitten pehmustaa tuo yläosa ettei jätä luureihin mitään jälkiä. On ikävän karhea pinta. Itse laitoin huonekalujen alle tarkoitetuista huopatarroista leikkaamani palaset siihen pehmusteeksi.
 
Back
Ylös