Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Äääh. Joka vuosi sama homma ... Mun listalta jäi tietty tämä loistavuus pois:
Pahoittelut listan pituudesta. En osaa tai jaksa rajata. Näitä on kuunneltu eniten tänä vuonna.
Recondite - Dwell
Makaya McCraven / Gil Scott Heron - We're New Again
- Recodite on teknon luottonimiä, jo ei petä. Et tälläkään kertaa.
Beatrice Dillon - Workaround
- GSH edesmennyt albumi laitettu taas uuteen muotoon. Mielenkiintoinen lopputulos.
Tame impala - The slow rush
- Ehkä vuoden levy itselleni. Tuli kuunneltua ahkerasti keväällä ennen koronaa lomalla 35 asteen helteessä lukemattomia kertoja. Moniulotteinen ja herkkä elektronisen musiikin helmi.
Stephan Malkmus - Traditional Techniques
- Joka listalla pitää olla listahittejä. Rehellistä Aussie-rockkia!
Camille Pepin & Van Beek. - The sound of Trees
- Akustista, vähäeleistä indietä. Katoava luonnovara, mutta tänä toimii illalla kuin häkä.
Yves Tumor - Heaven to a Tortured Mind
- modernia romanttista klasaria. Romantiikka harvemmin kolisee itselleni, mutta tässä on poikkeus. Kerrassaan virkistävää.
Alva Noto - Xerrox vol. 4
- Mitähän genreä tämä edustaa? En tiedä, mutta pitäisi miellyttää indie-elektoninen-psykedelia-rock-kokeellinen-soul-pop linjalla. Hieno levy!
Luke Slater - Berghain fünfzehn
- audiofiilielektroa. Rakastan tätä.
katso liitettä 146957
- En hirveästi diggaile Luke Slaterin musiikista, mutta tämä ensin atomeiksi purettu ja uudelleen miksattu ”kokoelmalevy” kertoo miksi Slater on klassikkonimi. Kova!
21 Savage & Metro Boomin - Savage Mode II
Westside Gunn - Pray for Paris
- Koska kiusanteko on joskus kivaa, pitää listalle mahduttaa rap-musiikkia. Tämä on tiukkaa paahtoa.
Triptykon - Requiem
- Koska kiusanteko on joskus kivaa, pitää listalle mahduttaa rap-musiikkia. Tämä on kerrassaan retroa, jazz-taustoja ja ysärityyleillä muutekin. Setämiehille.
Oranssi Pazuzu - Mestarin kynsi
- Triptykon on lempihevibändejäni. Pitkään haudottu ja nyt julkaistu albumi on taas kova.
Shinichi Atobe - Yes
- Jotain kotimaista joukkoon. Onko tämä nyt sitten heviä vai kokeellista musiikkia?
Fontaines DC - A hero’s death
- Minimaalista mutta tyylikästä house-teknoa Japanista.
William Basinski - Lamentations
- siloittelematonta rokkia. Mahtava meno!
Igor Levit - Encounter
- Meditointiin kokeellista klasaria tai jotain.
Rhauder & Paul St. Hilaire (aka Tikiman) - Assemblage
- bachin kantaatteja. Ihan koska listalla on hyvä olla Bachia.
katso liitettä 146958
- tämä oli spotifyn mukaan vuoden kuunnelluin levyni. En tunnusta, mutta kyllä tätä tuli kuunneltua. On siis dubteknoa - subbarin omistajille.
Jeff Parker - Suite for Max Brown
Fleet Foxes - Shore
- jazzy shit. Tunnettu Tortoise -yhtyeestä-
Monolake - Archaeopteryx
- Fleet Foxes on hyvän mielen musiikkia.
John Frusciante - Maya
- kylmää, metallista ja tyylikästä. Audiofiiliteknoa!
Gigi Masin - Calypso
- Red Hot Chili Peppers -orkesterin John Feusicante teki hienon soololevyn!
Kelly Lee Owens - Inner song
- Ambienttia. Sopii kuulemma kahvin juontiin?
katso liitettä 146959
- freesi albumi, yhdistelee eri genrejä. Kuuluu parhaat levyt listalle
Listaisitko ehtiessäsi muutama hyvä dark ambient-levy tältä vuodelta. Kiitos!Tämä vuosi on ollut suhteellisen hiljainen julkaisujen suhteen jotka olisivat osuneet omalle kohdalle. (Poislukien dark ambientit, näitä on kertynyt tänäkin vuonna iso kasa)