alspe sanoi:Aika trollaavaa fleimailua jo... ???
Jeps.
Ehkä nyt kannattaisi pidätellä hevosia sen aikaa että merkin edustaja lausuu jotain nohevaa tästä testatusta koneesta.
- Ja jos ei lausu niin siitähän ei sitten kovin monenlaisia johtopäätöksiä voi enää vetääkkään...
Edit: Kirjotushärö.