Fundeeraaja
Käyttäjä
alspe sanoi:Kysynpä nyt tässä threadissa, että miten pirussa noita Naimeja (vahvistimet) kytketään tavallisiin laitteisiin? Vain uusimmissa on rca-liitäntöjä ja niitäkin vain pari. Mitä jos on 4-5 laitettakin kytkettävänä, niin sitten joutuu kolvailemaan jotain erikoisia 2xRCA-->DIN-piuhoja vai miten? Ja toinen hämmentävä asia on noi virtaliitännät. Kun joissakin etuvahvareissa joita olen (ihan huvikseni) katsellut, niin ei ole virtalähdettä ollenkaan.
On se FE vaan kummaa touhua.
Valaiskaa metsässä kulkijaa...![]()
Ei tarvitse alkaa kolvailemaan. On adaptereita din-rca, välijohtoja joissa on din>rca ja rca>din. Vitaläteistä ja etusista saat Ossin sivuilta hyvän infon. Jos Ossi jotain osaa hyvin niin kotisivut. Ei yksin FE vehkeissä erillinen virtalähde tuo parannusta. On monta levaria ( mm Misukka) joihin parempi virtalähd merkitsee parannusta. Oli sitten taikauskoa tai ei.