T
Tawe
paino sanalla OLI, siis hetken oli mikko rock, eikä siitä sen enempää. aikkakin oli rock. mitähän äijä nyttemmin tekee?
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jussikoo sanoi:Mutta ei Mikko ole rock, eikä Juicekaan ollut rock.
Hinkkanen sanoi:Kyllä olivat. Todisteina esitän arvoisalle jurylle Coitus Intin kaksi albumia.
Juhani
thomas_s sanoi:Tämän pienen tytön laulussa on sitä jotakin:
http://www.youtube.com/watch?v=QWNoiVrJDsE
Viimeistään kun tyttö laulaa toisen kerran "...over the rainbow" tulee tippa silmään jos niin pitkälle selviää.
Loput filmistä on sitten showbusinesta hyvässä ja pahassa. Mutta kyllä tyttö laulaa kauniisti!
jussikoo sanoi:Ikäloppuja hippejäpäs.