Tulevia musiikkiohjelmia televisiossa

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja salla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihan vaan muistutuksena, kaksi erinomaista dokumenttia on vielä katsottavissa YLE:n Areenassa. Molemmat yhtyeet ovat tehneet musiikkia antaumuksella, toinen rennosti ja huumorilla, toinen tosissaan ja hammasta purren.
 
Viimeksi muokattu:
Areenan ohjelmistoa. Mielestäni mielenkiintoinen ja omalla tavallaan viihdyttäväkin dokumentti.
 
Tänään tulee YLE-TEEMAlta klo 21:30 tuo King Crimson-dokumentti.

 
Tänään tulee YLE-TEEMAlta klo 21:30 tuo King Crimson-dokumentti.

Kiitos muistutuksesta. Pitääkin ohjelmoida digiboksi tekemään digiboksijuttuja. (y)
 
Loppiaisena ma 6.1.2025 TV1 klo 19 tai Areenasta 4.1.2025 lähtien:
 
Viimeksi muokattu:
Esimerkiksi useampi tunti lähetystä 2025 Hellfestistä

 
Esimerkiksi useampi tunti lähetystä 2025 Hellfestistä

Kiitos vinkistä. Arte olikin minulle ennestään tuntematon. Vähän kuin Ranskan Yle Areena ilmeisesti. Maksuton eikä välttämättä vaatinut edes kirjautumista. Katselin paria keikkaa, mm. Apocalypticaa Hellfestillä.
 
Tänään Teemalta klo 21:55 In The Court Of The Crimson King, jos joltakulta jäi viimeksi katsomatta...

 
Tänään Teemalta klo 21:55 In The Court Of The Crimson King, jos joltakulta jäi viimeksi katsomatta...

Viimeksi kun tuli, niin tallensin digiboksille. Pitäisiköhän nyt jo katsoa? :unsure:
 
Ei tuleva mut kannattaa tsekata jos ei jo hallussa:

 

Ihan viihdyttävä dokumenttisarja. En tuosta musasta innostunut junnuna mutta aika moni muu kaveri kovastikin. No, Gunnareiden eka levy oli aika hyvä.
 
Takaisin
Ylös