Littunatelkkari
Hifiharrastaja
Cambridge Audio CXN, v1 malli.
Tuohon kyllä täytyy olla joku hyvä selitys. Ei tuo niin haastava pakattava ole.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Cambridge Audio CXN, v1 malli.
Joo käytetty laite (verkkosoitin) oli kyseessä. Tarjosin vaihtoehtoina hinnan alennusta tai tilauksen peruutusta, kun viivästyksen syy oli noinkin erikoinen ettei satu olemaan pahvilaatikoita. Ymmärrettävää kyllä, ettei vaihtolaitteilla isoja katteita saada, ehkä enemmän palvelua sekin että liikkeet niitä yleensä kierrättää. Vähän kakkosluokan asiakkaan fiilis tästä silti jäi, vaikka myyjän puoltakin ymmärtää. Mutta ostanpa uuden laitteen niin on sitten takuukin ja uusin malli
Jotenkin tämän kaltaisista asioista tulee mieleen jokin muu. Sähköpostin unohtaminen tms. Kyllä tuollainen lähtee vaikka banaanilaatikossa. Mutta kun kaikkea ei voi näin etänä tietää. Eiköhän Kruunu noin yleisesti hoida asiat hyvin. Mene ja tiedä?
Korjautin siellä levysoitinetusen talvella. Tosin korjaaja oli highendstudion huolto. Elektronipeka nimenä keskittyy jonkun kodinkonemerkin korjauksiin, mutta ymmärtääkseni sama kaveri hoitaa hifin korjauksia highendstudion nimissä.
Hyvin hoidettiin ainakin tuon minun laitteeni korjaus.Elektronipeka on ammattitaitoinen, kokenut ja osaava huoltoliike, jolle annan varuksettoman suosituksen. Pienen huoltoliikkeiden elinehto alkaa olla se, että niillä on lupa toimia maahantuojan/-tuojien valtuutettuna huoltoliikkeenä. Siitä on kysymys tässäkin tapauksessa.
Piti vaan sanomani että Kruunusta olen saanut asiallista palvelua vaikeissakin tilanteissa jo vuosikymmeniä.Jotenkin tämän kaltaisista asioista tulee mieleen jokin muu. Sähköpostin unohtaminen tms. Kyllä tuollainen lähtee vaikka banaanilaatikossa. Mutta kun kaikkea ei voi näin etänä tietää. Eiköhän Kruunu noin yleisesti hoida asiat hyvin. Mene ja tiedä?
Trendinä on myös se, että tiettyä tavaraa ei vain saa, varsinkaan AV- vahvareita. Ymmärrän kuluttajaa, mutta myös kauppiasta. Olisi ihan mukava tietää mikä vahvistin oli kyseessä. Toki sinulla on täysi oikeus tehdä niin kuin teit, ei siinä mitään väärää ollut, mutta jos kyseessä oli useiden tuhansien eurojen laite, niin silloin ymmärrän myös kauppiasta, koska niitä ei myydä kuin kolapulloja, vastaavasti jos alle tonni, niin tuskin mitään ongelmia on myöskään kauppiaalle. oliko kyseessä Denon ?Alkanut olemaan jo trendi, ettei firmat pidä varastoja itsellään. Monesti kun tilaa niin kannattaa kiskoa myyjästä irti mikä toimitusaika tuotteilla on.
Pääsiäisen pyhiksi tarvitsin av-virvaa ja sellaisesta sovittiin erään Hesalaisen myymälän kautta. Olin jo aikaisissa liikkeellä jo kolme viikkoa ennen pääsiäistä. Arvelin ettei siinä varmaan kauaa mene kun merkki liikkeestä tilaa.
Homma alkoi kestää ja kommunikaatio oli heikkoa kun myymälä oli vähän erikoisesti auki. Lopulta aloin selailemaan paikallisia pesukoneliikkeitä, minkälaisia av-virvoja niillä on. Yksi olikin aikamoisella alennuksella ja tartuin siihen heti kiinni kun lupasivat toimittaa 3 päivässä. Samalla hetkellä alkuperäinen myymälä aktivoitui ja ilmoitti niiiden laitteen olevan maassa ja saisin sen viikon pyhien jälkeen. Ilmoitin hänelle, että on pakko mennä puihin tilauksen kanssa. Myyjä siihen, ettei sitä voi perua noin vaan kun laite jää nyt hänelle hyllyyn. Rahaa kun en ollut maksanut vielä, eikä laskua ollut tullut niin käytännössä se oli peruttavissa, vaikka huono maku jäi nyt myyjälle.
Eikö sellaisessa tapauksessa, kun laite tuodaan paikalle tilauksesta, peritä yleensä ennakkoa (mutta sen perusteeksi on sovittu toimitusaika) joka kattaa vähintään mahdolliset kieltäytymiskustannukset?...mutta jos kyseessä oli useiden tuhansien eurojen laite,
En tiedä kyseisestä tapauksesta, mutta ainakin minä toimin ja toimisin niin, että tietenkin ennakkomaksu, mutta tuskin tässä tapauksessa oli kyse siitä.Eikö sellaisessa tapauksessa, kun laite tuodaan paikalle tilauksesta, peritä yleensä ennakkoa (mutta sen perusteeksi on sovittu toimitusaika) joka kattaa vähintään mahdolliset kieltäytymiskustannukset?
Kyseessä oli Marantz SR6015 ja se vaihtui lennosta Sony STR-DN1080. Luulisi tuollaisen uuden mallin Marantzin menevän kaupaksi ennenkuin seuraava päivitys siihen tulee.Trendinä on myös se, että tiettyä tavaraa ei vain saa, varsinkaan AV- vahvareita. Ymmärrän kuluttajaa, mutta myös kauppiasta. Olisi ihan mukava tietää mikä vahvistin oli kyseessä. Toki sinulla on täysi oikeus tehdä niin kuin teit, ei siinä mitään väärää ollut, mutta jos kyseessä oli useiden tuhansien eurojen laite, niin silloin ymmärrän myös kauppiasta, koska niitä ei myydä kuin kolapulloja, vastaavasti jos alle tonni, niin tuskin mitään ongelmia on myöskään kauppiaalle. oliko kyseessä Denon ?
Otan osaa.Kyseessä oli Marantz SR6015 ja se vaihtui lennosta Sony STR-DN1080. Luulisi tuollaisen uuden mallin Marantzin menevän kaupaksi ennenkuin seuraava päivitys siihen tulee.
Tähän mennessä en ole valitettavaa löytänyt sonnista. Hoitaa hommansa ihan ok.Otan osaa.