Jani A Pesonen
Käyttäjä
Onhan ne legendaariset kaiuttimet, ja kaikki kunnia niille. Aika on vain ajanut pahasti niiden ohitse, ja ne kelpaa nykyään lähinnä vain koristeiksi / keräilykappaleiksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
... Kysyjä tuskin tarvitsee kaiutinta, joka pystyy seuraamaan maailman nopeimman 5-kielisen sähköbassotaiturin peukuttelukuvioita. ...
Joitakin vuosia sitten olisin vastannut tuohon että isossa tilassa esitettyä akustista liveä vastaava avoin ja ilmava toisto saattaa kaivata pienessä...keskikokoisessa kuunteluhuoneessa kaiuttimien yläbasson tasapainon ja integraation heikkoutta. "Liian hyvä" (peukkubasso)kajari ei pysty skaalaamaan pienehkössä tilassa toistoa riittävästi ison tilan kuuloiseksi ellei äänite ole tarpeeksi etämikitetty.Millä laadullisella käsitteellä tuon peukuttelukuvion seuraamiskyvyn puute olisi eduksi klasarikaiuttimessa ? En tajua. t. ' RIF '
Jos paineistumista haet, niin ulkoilma-livestä puuttuu myös paineistuminen.Enpä muista koskaan törmänneeni muuten bändihommissa dipolin kautta soittavaan sähköbasistiin ...
Kuka tämä taituri on? Täytyy kuunnella. Anteeksi OT.Klassisen orkesterin taajuuskaista on pääasiassa 60 - 3500Hz + harmooniset välillä. Jos jätetään ne u r u t pois.
Kysyjä tuskin tarvitsee kaiutinta, joka pystyy seuraamaan maailman nopeimman 5-kielisen sähköbassotaiturin peukuttelukuvioita.
Molemmilla ehdotuksillani ajattelin kysyjän musiikkitarvetta, sekä äänikuvallisia ominaisuuksia. En kumpiakaan hankkisi itselleni.
Sen että sinä et tajua kuinka äänen spektri syntyy.Mitä edellä ollut spektri todisti? Siellä on kuulumattomalla alueella taajuuksia, joita ei ole voinut synnyttää mikään soitin.
Kyllä minä perussävelen yläpuoliset harmoniat tunnen. Mutta kuinka sen alapuoliset syntyy? Tämä on kieltämättä uusi asia itselle, jos näin on.Sen että sinä et tajua kuinka äänen spektri syntyy.
Jaa-a. Minulla Tannoyn studiomonitoreista (Precision) taas tullut erittäin hyvää ääntä barokkioopperassa 64bit DSD-formaatissa. Toistaiseksi koko kokoelmani parhaita äänikokemuksia.Tosi yllättävä vastaus tuo vahva kannatus Tannoylle. Mun mielestä Tannoyt ovat pelanneet omaan makuuni nimenomaan tosi huonosti klassiseen, mitä olen kuullut. Utuista puuroa on orkesteri ollut.
Älä höpötä joutavia.Onhan ne legendaariset kaiuttimet, ja kaikki kunnia niille. Aika on vain ajanut pahasti niiden ohitse, ja ne kelpaa nykyään lähinnä vain koristeiksi / keräilykappaleiksi.