Minä veikkaan, että kaiuttimiesi kotikutoisuus karkottaa asiakkaita. Jostain syystä DIY-henkisyyttä ei arvosteta. Sinun pitäisi ehkä pyrkiä häivyttämään tuota puolta ja antamaan mielikuvaa tuotannollisesta toiminnasta.
Ääninen brändinä vs. henkilöityminen sinuun? Teet markkinoinnin vahvasti henkilö edellä. Entäpä, jos se ei herätäkään kiinnostusta tai luottamusta potentiaalisessa asiakkaassa? Onnistuneista henkilöbrändäyksistä tulee mieleen Harrin Kaiutin, joten kyllä sekin on mahdollista. Olisiko kuitenkin ”tuotteet meiltä”, ”puusepän tekemät kotelot” jne. parempi lähestymistapa?
Tuleeko muuten satunnaiselle ostajalle liikaa mielikuvaa jostain ”random-tyypistä, joka turailee kaiuttimia kotonaan”, mikä ei herätä luottamusta? Miten saisit lisää luotettavuutta ensisilmäyksellä?