Toisinkuulija sanoi:Tätä juuri tarkoitin. Et ole ollenkaan jyvällä, mistä musiikintoiston laadun rakentamisessa on kysymys.
Ossi
Veikkaan, että jokainen on itse pätevin oman settinsä kasaamiseen. Eri asia on sitten hännystelijät ja vanavedessä luovivat oppipojat.
Vaikka soitin on sulle tärkein niin voisitko mainita muutaman kuulemistasi huippukaiuttimista joissa ns. musikaalisuus ja oikeanlainen resoluutio kohtaavat?