idealehifi
Yhteistyökumppani
- Liittynyt
- 11.2.2009
- Viestejä
- 271
Moi,
Otetaanpa toistamiseen käsittelyyn tämä Melco N1A.
Se karkasi äskettäin laitetelineestä ja kävi vertailussa ”hieman” kalliimman digin vierellä.
Ei päässyt edelle, mutta soi kuulemma hyvin.
Hyvä homma, mutta ei mulla tuolle taida olla mitään käyttöä, jota todistanee se, ettei se ole ollut täällä virroissa varmaan vuoteen. Vinyylillä mennään.
Mökille vehkeen voisi viedä, mutta ongelmaksi muodostuu LAN-kaapelointi – tukiasema on pirtin täällä toisessa päässä, enkä viitsisi kiskoa 20 metrin piuhaa pitkin seiniä. Ehkä joku langaton siltaus voisi toimia, mutta… toimivia ja halpoja ideoita saa laittaa kaapelin korvikkeeksi.
Eli tarjotaan vielä kerran myyntiin hintaan 1300€.
Vekotin on modifioitu rankasti Itävallassa "level kolmoseen tai osin neloseen". Oisko Reinhardilla portaita viisi? Liekö jäljellä muuta, kuin emolevy. Myös levyt (4TB) on nyt vaihdettu SSDksi, mikä lienee tietoteknisesti selkein muutos. Sinänsä mielenkiintoista, että kahden teran 870 Evo näyttää nykyään maksavan Verkkiksessä 598,99 eli 4TB ois 1197,98. Melcolle jää hintaa 102,02€
Jos kiinnostaa, olkaa yhteyksissä. Kampista löytyy ja saadaan varmaan soimaankin.
Huom!
Kuvat suuntaa-antavia. Ovat laitteesta ennen modifiointia.
Terv. Kari
O4O5590551
Otetaanpa toistamiseen käsittelyyn tämä Melco N1A.
Se karkasi äskettäin laitetelineestä ja kävi vertailussa ”hieman” kalliimman digin vierellä.
Ei päässyt edelle, mutta soi kuulemma hyvin.
Hyvä homma, mutta ei mulla tuolle taida olla mitään käyttöä, jota todistanee se, ettei se ole ollut täällä virroissa varmaan vuoteen. Vinyylillä mennään.
Mökille vehkeen voisi viedä, mutta ongelmaksi muodostuu LAN-kaapelointi – tukiasema on pirtin täällä toisessa päässä, enkä viitsisi kiskoa 20 metrin piuhaa pitkin seiniä. Ehkä joku langaton siltaus voisi toimia, mutta… toimivia ja halpoja ideoita saa laittaa kaapelin korvikkeeksi.
Eli tarjotaan vielä kerran myyntiin hintaan 1300€.
Vekotin on modifioitu rankasti Itävallassa "level kolmoseen tai osin neloseen". Oisko Reinhardilla portaita viisi? Liekö jäljellä muuta, kuin emolevy. Myös levyt (4TB) on nyt vaihdettu SSDksi, mikä lienee tietoteknisesti selkein muutos. Sinänsä mielenkiintoista, että kahden teran 870 Evo näyttää nykyään maksavan Verkkiksessä 598,99 eli 4TB ois 1197,98. Melcolle jää hintaa 102,02€
Jos kiinnostaa, olkaa yhteyksissä. Kampista löytyy ja saadaan varmaan soimaankin.
Huom!
Kuvat suuntaa-antavia. Ovat laitteesta ennen modifiointia.
Terv. Kari
O4O5590551