Minä ainakin arvostan palvelua. Mahdollisten ongelmatilanteiden hoitaminen on ensiarvoisen tärkeää, siinä todellinen palvelu mitataan.
Kyllä asiakas tuntee olonsa tärkeäksi, kun myyjällä on aikaa ja viitsiä paneutua asiaan syvemmälle.
Räätälöinti ainakin erottaisi tuotteen liukuhihnatuotteista. Vaikkapa mahdollisuus vaihtaa kaiuttimen ilmettä pikkumuutoksilla muodin muuttuessa.
Itselle räätälöidyn kaiutinparin kohtuullisena toimitusaikana näkisin 4 kuukautta olevan aika maksimi. Mutta kuten muussakin palvelussa tärkeintä on pitää asiakas ajan tasalla kaikkien viivytysten suhteen, tietämättömyys kun rassaa kaikkein eniten...
Kyllä asiakas tuntee olonsa tärkeäksi, kun myyjällä on aikaa ja viitsiä paneutua asiaan syvemmälle.
Räätälöinti ainakin erottaisi tuotteen liukuhihnatuotteista. Vaikkapa mahdollisuus vaihtaa kaiuttimen ilmettä pikkumuutoksilla muodin muuttuessa.
Itselle räätälöidyn kaiutinparin kohtuullisena toimitusaikana näkisin 4 kuukautta olevan aika maksimi. Mutta kuten muussakin palvelussa tärkeintä on pitää asiakas ajan tasalla kaikkien viivytysten suhteen, tietämättömyys kun rassaa kaikkein eniten...