D
Deleted member 19829
Ei viitti näitä AV-systeemejä postata tonne HiFi-osaston minkä hifillaitteen ostit -ketjuun. Koitin ettiä onko tällainen ketju jo mutta en löytynyt.
No, minä aloitan: ostin Monitor Audion BX Center -keskikaiuttimen korvaamaan ysärihankintani Paradigm CC-170 v2:sen. Saas nähdä onko eroa ja mielellään positiiviseen suuntaan?
Nyt on ekaa kertaa leffasysteemissä kaikki etukaiuttimet samaa sarjaa (edessä BX2:set). Olen vanhaa koulukuntaa, kun aloitin kotiteatterihommelit niin ei vielä ajettu sitä nykyistä "kaikki skobet pitäis olla samanlaisia" -mantraa enkä lähde siihen mukaan vieläkään.
No, minä aloitan: ostin Monitor Audion BX Center -keskikaiuttimen korvaamaan ysärihankintani Paradigm CC-170 v2:sen. Saas nähdä onko eroa ja mielellään positiiviseen suuntaan?
Nyt on ekaa kertaa leffasysteemissä kaikki etukaiuttimet samaa sarjaa (edessä BX2:set). Olen vanhaa koulukuntaa, kun aloitin kotiteatterihommelit niin ei vielä ajettu sitä nykyistä "kaikki skobet pitäis olla samanlaisia" -mantraa enkä lähde siihen mukaan vieläkään.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
