jarroi
Hifiharrastaja
Upea JVC:n dekki tuo DD-9. Hienoa, että Sorcerer24 on sen jaksanut kunnostaa timanttiin kuntoon. Tuosta on iloa vuosikymmeniksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Onhan Pioneereissakin moottorilta hihna etu vetoakselille ja vetoakseleiden välissä keskenään toinen vetohihna. Ei tuplat ole sen suurempi ihme^Tupla hihnat. En muista koskaan ennen nähneeni vastaavaa.
Ihan samoin katsoin minäkin ja ihmettelin kahta hihnaa.Katsoin varmaan väärin. Luulin että moottorilta lähtee samalta pylpyrältä suoraan kummallekin vauhtipyörälle kaksi identtistä hihnaa ja sitä ihmettelin. Muutoinhan tuo on tavanomainen ratkaisu.
Älykäs idea siinä mielessä, että saattaa hillitä hihnavärätelyitä ja sitä kautta flutteria. Vetomoottorin etulaakeri tuossa huutaa hoosiannaa. Laittaisin sille öljytipan 3kk välein.näyttäisi olevan 2 hihnaa rinnakkain ja moottorin akselilla 2 hihnapyörää.ohessa kuvakaappaus servicemanuaalista.
katso liitettä 206869katso liitettä 206871
Kieltämättä nämä mallit kiinnostaisivat: TD-V711, TD-V931 ja TD-V1010. Erityisesti tuo 931-malli.Jänniä asioita nämä eri merkkien arvostukset. Ebaystakin hintoja kun vertailee niin monia näitä parempiakin JVC malleja saa vielä hyvinkin järjelliseen hintaan.
Ja onhan noissa ihan selvästi todellista yritystä ollut eikä ainakaan numeroiden valossa häpeä yhtään kilpailijoilleen.
Itse en ole koskaan JVC dekkiä omistanut niin en pysty sanomaan mitään käytännön kokemuksia mutta hyvin voisi sellaisenkin omaan talliin joskus vielä ottaa jos sopivasti osuu kohdalle.
Ekkössää nelisen vuotta sitten TD-V711:n hankkinut, kun multa privana kyselit mallista mielipidettä? Pahoittelen, etten tuolloin vastannut. Olen vastaillut vain kysyjille, jotka eivät ole kovin kokeneita, ja aikovat hankkia dekin käyttääkseen sekä omistaakseen. Ja joiden vain perikunta laskeskellee jäämistön C-kasettien määrää yksinkappalein.Kieltämättä nämä mallit kiinnostaisivat: TD-V711, TD-V931 ja TD-V1010. Erityisesti tuo 931-malli.
Hyvin mahdollista on, että tuplahihna myös eliminoi hihnavenymää ja käyntinopeuden hienoista hi-das-tu-mis-ta vuosien saatossa. Toki, hihnan venyminen alkanee olla ilmiö vasta hihnan noin ~5...10 vuoden iässä. Ja dekin erittäin runsaassa päivittäisessä käytössä.Älykäs idea siinä mielessä, että saattaa hillitä hihnavärätelyitä ja sitä kautta flutteria. Vetomoottorin etulaakeri tuossa huutaa hoosiannaa. Laittaisin sille öljytipan 3kk välein.
Hieno ja harvinainen dekki JVC:ltä 80-luvun alkupuolelta!Hienoa. JVC Dekkipalsta .
Itselläni juuri parin kk restauroinnin tuloksena tämä: Aivan käsittämätön huippudekki. W&F 0.019 joka päihittää Nakamichitkin. Juuri tsekkasin nauhanopeuden ja 3000MHz testikassulla tulos tasan 3000MHz. Kertakaikkiaan mahtava soundi.
- elkot vaihdettu
- purettu osiin ja puhdistettu totaalisesti
- demagnetoitu
- viallinen QuartzLock nauhanopeuden säätö korjattu (melkein tyyppivika)
- pohjaan ja koteloon lisätty äänenvaimennusmatot
- onnettomat tehdasjalat vaihdettu laadukkaimpiin
- vielä pitäisi löytää jostain luukun avausmekanismin vaimennuskitkalevyihin ISG 1500....5000 luokan rasvaakatso liitettä 197427