Isophon speakers

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Gandalf_fi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei ole kuuntelukokemuksia. Saksalaisissa lehdissä kehuvat yleensä noita Isophonin kaiuttimia, mutta voihan siinä olla hiukan kotiinpäinvetoakin. Joka tapauksessa näyttävät käyttävän noita keraamisia elementtejä (varmaan "nopea" ääni) ja kotelotkin näyttävät tosi hienosti tehdyiltä.
 
Takaisin
Ylös