Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Hetki sitten rekisteröityi keskustelupalstallemme viidessadas käyttäjä. TERVETULOA Audistinen! Ja tervetuloa kaikki muutkin ennen häntä. Tehdään tästä yhdessä huippu hyvä foorumi muusikin ja hifin harrastajille.
Huomasinpas tuossa juuri ihan sattumalta, että meitähän on täällä jo pitkästi toistatuhatta rekisteröitynyttä käyttäjää. Siitä huolimatta tämä massa ei ole aiheuttanut mielestäni juuri minkäänlaisia ongelmia foorumilla, verrattuna esim. moneen muuhun foorumiin. Hieno homma.
Jos ylläpitoon kuulumattoman kommentti sallitaan, niin häiriöiden vähyys johtunee siitä että tänne pitää kirjautua ensin ja "tulla hyväksytyksi", ennenkuin edes näkee mitä täällä keskustellaan. Suomeksi sanottuna monikaan ei tule tänne hetken mielijohteesta, vaan tänne pitää ensin todella haluta