Saatanan *******. Markkinointitutkimukset!!!
Kylläpä taas on sitten onnistuttu tuttu ja turvallinen, perinteikäs konsepti pilaamaan. Ilmeisesti meillä 30-60v. raskaaseen hifiin panostavilla ei sitten ole paalua ostella Hifiä tai ainakaan tilata Hifistä kertovaa lehteä kun tietokoneet ja kotiteatteri ovat tänä päivänä ainoa missä rahaa käytetään. Sinällään hauska kun Markkinointitutkimukset jatkuvasti löytävät makeita markkinoita jostain 40v. rahaa käyttävistä rouvashenkilöistä ja ties mistä ryhmittymistä jonka jälkeen jotain hömppälehteä aletaan junailemaan.
En tiedä pitäisikö syyttää Haikosta vai ylempää ja ymmärtämättömämpää johtoa. Se että tietokonesukupolvea kiinnostaa kotiteatterin ja tietokoneen yhdistäminen ja myös molemmat erikseen, ei vielä tarkoita että toimisivat saman lehden alla hyvin. No mikä ettei synergiaetujakin voi saada mutta pitäisi läpyskän kokokin kasvaa ja samaan hintaan. Taitaa olla mahdoton yhtälö. Käytännössä jäänemme jatkossa Hifistä paitsi ja kotiteatteria ja tietokoneita on sitten senkin edestä. Lukekaa korvanlehdestä marginaalimarmattajat. Sinällään hävettää Eräpuun et al. puolesta kun eivät kelpaa enää kuin nettikirjoittajiksi.
Kunpa korvalehden porukalla olisi potkua tehdä oma julkaisu... vaan taitaa olla turha toivo kuitenkin Suomen kokoisessa maassa riskit on liian kovat. Vai aletaanko keräämään jo tilaussitoumuksia yhdistyksen nimissä?