Ei oo rahoja kuulunut

Olen samaa mieltä. Ei kannata enää vinoilla ja olla ilkeä. Asia on jo loppuun käsitelty. Eiköhän kaikki ole hyvin ja varmaan Hexakin uskaltaa tarttua Mestan hyvitykseen.
 
Olen samaa mieltä. Ei kannata enää vinoilla ja olla ilkeä. Asia on jo loppuun käsitelty. Eiköhän kaikki ole hyvin ja varmaan Hexakin uskaltaa tarttua Mestan hyvitykseen.

...ja jatkaa keskustelua HH:n palstalla. Eli eikös modet vois jo poistaa tämän ketjun niin voisi homma jatkua ikään kuin puhtaaltä pöydältä kaikkien osalta.
 
Minusta ei ole syytä poistaa ellei osion omistaja sitä halua. Mielestäni case toimii hyvänä muistutuksena kaikille että silloin tällöin kannattaa käyttää puhelinta koska viiveitä tulee ja lopulta kivijalkaliikkeessä palvelu kyllä pelaa. Propsit Hifimestalle. Ja ketjun aloittajan syyttelyn voi lopettaa juu, rapatessa aina hiukan roiskuu.
 
Ketju on hitusen huvittava. Liike jonka nettisivulta voi ostaa tavaraa uskoisi myös vastaavan sähköpostiin nopeasti. Nyt sähköpostilla kysyvä kuluttaja on ikäänkuin syyllistynyt johonkin kun ei ole soittamalla selvittänyt ongelmaa. Hmm...
 
Mikä ihme takaa että sähköposti edes päätyy perille tänä päivänä (täysin honkiin säädetyt suodattimet ja idioottimaiset spammikansiot, nimim. näitä säätelen)? Muutenkin luulisi että Hexa osaisi seurannasta katsoa koska paketti on perillä. Ei kai nyt rahoja voi olettaa saavan ennenkuin tavaraa on edes noudettu?
 
Back
Ylös