rare
Käyttäjä
- Liittynyt
- 25.7.2009
- Viestejä
- 1 585
Se ei liity magneettiin mitenkään vaan siihen sylinteriin johon moottorin harjakset ottavat kiinni. Aikaa myöten likaantuvat ja kuluvat sen verran että ei saa enää kontaktia ->moottori pysähtyy. Moottori pitää avata varovasti ja sitten puhdistaa nämä pinnat. Samalla pystyy voitelemaan myös sen päätylaakerin johon ei muuten pääse ulkopuolelta käsiksi.
Epäilen kyllä että tuohon sinun dekkiin löytyy vielä uusiakin moottoreita kohtalaisella vaivalla. Saatko otettua siitä kuvaa ja katsottua onko kyljessä jotain speksejä?

Moottori avattuna. Sintteripronssinen päätylaakeri näkyy moottorin päätylaipassa yhdessä harjasten kanssa. (Pioneer ct-940)

Kommutaattori puhdistettuna.
Tapeheads foorumin mukaan tämä olisi sopiva korvaaja: https://www.ebay.com/itm/323781344724
Epäilen kyllä että tuohon sinun dekkiin löytyy vielä uusiakin moottoreita kohtalaisella vaivalla. Saatko otettua siitä kuvaa ja katsottua onko kyljessä jotain speksejä?

Moottori avattuna. Sintteripronssinen päätylaakeri näkyy moottorin päätylaipassa yhdessä harjasten kanssa. (Pioneer ct-940)

Kommutaattori puhdistettuna.
Tapeheads foorumin mukaan tämä olisi sopiva korvaaja: https://www.ebay.com/itm/323781344724
Viimeksi muokattu: