Suunitelmissa toteutaa auton pienimuotoinen audio päivitys autona Toyota avensis sedan mallinen.
Tällähetkellä hankittuna uusi alpinen radio jossa mm taajuuskorjain viiveensäätö yms mahdollisuuksia ja jakosuotimia pystyi säätämään myös jossakin määrin.
Etupäätä soitamaan tulee Rainbowin Beat 4 vahvistin 4x100 w Rms tehoja jatkuvaa tehoa siis 4 ohmiin piikkinä antaa hieman enemmän. Rainbowin erillisarja eteen 6.5 midbassot jakosuotimet sekä diskantit tullaan ajamaan tuon vahvistimen läpi. Phoenix cold sx sarjan subfoower 8 tuumaa 300 W jatkuvaa tehoa 500 w piikkinä tehonkesto. Elementti ns SQ subwoofereita eli äänenlaatu subeja näissä painetta ei ole niin paljon kuin spl subeissa mutta bassotoisto on tarkempi ja dynaamisempi subi on rakennettu äänenlaatu edellä eikä suuri paineentuotto kuten spl tyyppiset subbarit joita suurella osalla esim teineistä lienee autoissaansa.
Subbarille vahvistin vielä hakusessa mutta lähiaikoina ajatelin hommata sellaisenkin. Lisäksi etuovet ja takakontti vaimennetaan spl cold vaimennusmatolla jotta turhat resonanssit ja rämintä saadaan poistettua midbassoista ja takakontista ja näin puhtaampi äänentoisto luotua.
Tällähetkellä hankittuna uusi alpinen radio jossa mm taajuuskorjain viiveensäätö yms mahdollisuuksia ja jakosuotimia pystyi säätämään myös jossakin määrin.
Etupäätä soitamaan tulee Rainbowin Beat 4 vahvistin 4x100 w Rms tehoja jatkuvaa tehoa siis 4 ohmiin piikkinä antaa hieman enemmän. Rainbowin erillisarja eteen 6.5 midbassot jakosuotimet sekä diskantit tullaan ajamaan tuon vahvistimen läpi. Phoenix cold sx sarjan subfoower 8 tuumaa 300 W jatkuvaa tehoa 500 w piikkinä tehonkesto. Elementti ns SQ subwoofereita eli äänenlaatu subeja näissä painetta ei ole niin paljon kuin spl subeissa mutta bassotoisto on tarkempi ja dynaamisempi subi on rakennettu äänenlaatu edellä eikä suuri paineentuotto kuten spl tyyppiset subbarit joita suurella osalla esim teineistä lienee autoissaansa.
Subbarille vahvistin vielä hakusessa mutta lähiaikoina ajatelin hommata sellaisenkin. Lisäksi etuovet ja takakontti vaimennetaan spl cold vaimennusmatolla jotta turhat resonanssit ja rämintä saadaan poistettua midbassoista ja takakontista ja näin puhtaampi äänentoisto luotua.