Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
jiisimula sanoi:On erittäin epäkorrektia jos kauppias haukkuu muita liikkeitä, yrittäjiä, tuotemerkkejä hyvinkin avoimesti...
kor_ sanoi:Rauman Luxcenter:
myyjä vain totesi tähän että minulla on vain huono kuulo enkä ymmärrä hyviä kaiuttimia.
Audio Pori:
Tästäpä myyjä kilahti ja sanoi että on se stna prkl (oikeesti) kun nykyajan nuoret (olin 25 silloin) eivät tajua mitään äänestä. Jupisi se siinä jotain muutakin vielä.
Highendstudio helsinki:
Myyjän tuijoteltua kattoon ja lattiaan hetken aikaa lähdin pois
Musiikin.com:
Tämä oikeastaan katkaisi "kamelin selän"
Fundeeraaja sanoi:Sepi, Sepi!
Kun asiakaspalvelu on kohdallaan niin myyjä auttaa vaikka keskellä yötä jotta asiakaan ongelmat korjaantuisi.
Se mikä voi tänään olla satasen kalliimpi kuin naapurilla, voipi huomenna olla 300 e edullisempi, huollon, takuun tai jopa synergia-alennuksien ansiosta. Monesti metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.
HiFi sanoi:Itse ostelen romppeita vähän joka paikasta, riippuen mistä saa sitä mistä on kiinnostunut. Aina olen saanut, pikkupojasta asti, asianmukaista tai hyvää palvelua. Ehkä paikka jossa oli mielestäni kaikkein parasta palvelua jossa asiakasta kuunneltiin, sai romut kotiin testattavaksi ja aina oli myyjillä aikaa kuunnella toiveita sekä kauppaa hierottiin vanhaan kunnon tapaan tinkien, oli HiFi klubi uudenmaankadulla Helsingissä.
Myös Kruunuradio menneillä vuosikymmenillä oli hyvä ja asianmukainen kauppa asioida, nyttemmin Audiostar on kyseisen konsortion ainoa liike jossa kehtaa asioida.
JanJ1 sanoi:Mitä nyt yleisesti neuvoa niille tympeimmille myyjille; osa niistä nuorista risuparroista/pitkätukista tms. 'ei-pukumies-jaguaarissaan' joku päivä on se pukumies jaguaarissaan ja kiertää liikkeesi kaukaa. Ja toisilla niistä on keski-ikäisinä yhä risuparta, parkkeeraavat pyöränsä liikkeen ikkunaa vasten, mutta tienaavat triplasti mitä herra kauppias. O tempora, O mores!
kor_ sanoi:Hmm.. musiikin.com:lta tuli anteeksipyyntö tuosta tapauksesta. Voisin jopa antaa anteeksi tuon, mutta saisivat laittaa kaikki asiakaspalvelijat jollekin kurssille.
Kulttuuri sanoi:Täältä tärähtää täydet pisteet Telekareliashopille, aivan loistavaa palvelua! Asiantuntemus, myyjien mukavuus, yleinen ilmapiiri tiloissa huipputasoa, kyllä menee edelleenkin rahaset seuraavissa laitehankinnoissa sinne suuntaan