Asiakaspalautteet

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ahaapalainen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jättiläismäiset kiitokset Oulun Audiokaupalle! Minua toista viikkoa vaivannut streamauksen pätkimisongelma on ratkaistu. Tietoliikennetekniikan ammattimies teki kotikäynnin, tutki asiaa huolellisesti ja lopulta ratkaisi sen.

Ongelman aiheuttanut kallis ja huonosti toimiva Huawein reititin sai lähtöpassit ja tilalle tulee Audiokaupasta melkein puolet edullisempi ammattilaistason reititinratkaisu palomuureineen. Uudet laitteet luvattiin toimittaa kotiin asennettuna. Väliajaksi sain lainaksi ongelman selvittelyssä käytetyn reitittimen.

Loistavaa asiakaspalvelua ja ammattitaitoa!
 
Mielenkiintoinen juttu^ ois mukava kuulla enempi mikä vaivasi huihaita .
 
Iso kiitos Helsingin Audiokaupalle, hyvää ja kiireetöntä asiakaspalvelua eilen neljän eri kaiutinparin demoissa. Asiakkaan mielihaluja toteutettiin demossa matalalla kynnyksellä ja keskustelut tuotteista olivat mielenkiintoisia. Kauppojakin varmaan jossain kohtaa tehdään :)
 
Audiokauppa Helsinki, Sebastian kiitetty olkohon luottamuksesta suuresta. Sain osamaksulla maksaa @Pasi Lankinen, Gradutech, mulle suositteleman RCA-piuhan.

Sain tämän huippukaapelin, elämäni kallein piuha, maksettua suunnitelman mukaan.

Kaapeli tuli tänään, sain joululahjain hyvissä ajoin. Kiitos Sebastian.
 

Liitteet

  • IMG_2697.webp
    IMG_2697.webp
    315,5 KB · Katsottu: 124
  • IMG_2698.webp
    IMG_2698.webp
    107,5 KB · Katsottu: 115
  • IMG_2699.webp
    IMG_2699.webp
    129,1 KB · Katsottu: 106
  • IMG_2700.webp
    IMG_2700.webp
    105,5 KB · Katsottu: 114
Kiitos paketista, hätäisesti sisältö BalancedForce 210:n alle ja parin minuutin kuuntelu. Se, miksi tuo hankittiin, eli iltainen TV:n katselu ja bassojyrähdysten kuuluminen yläkerran makuuhuoneisiin, hävisi saman tien.

Vaikka volumea oli reilusti enemmän (32 vs 44) kuin TV:tä katsellessa, ei esim. Gordian's Knotin Arsis'in basso kuulunut yläkerrassa juuri lainkaan. Allkerrassa sen sijaan seinät resonoivat mukavasti...

Pitää jossakin vaiheessa yrittä äasemoida ihan kunnolla paikalleen ja katsoa, mitä vaikutusta sillä on.

Pitänee ruveta miettimään niitä GAIA III:ia... ;)
 
Takaisin
Ylös