Asiakaslähtöisempää hifipalvelua

Airwalk

Hifiharrastaja
Liittynyt
24.2.2013
Viestejä
3 064
Kaupunki
Ylöjärvi
Toivoisin että myös Hifistudiolla oltaisiin yhtä joustavia kuin muissa hifiliikkeissä.
Se että tulee ostettua 2300€ kaiuttimet ja muutaman päivän päästä kotona huomaa että ei nämä toimikkaan (akustiikka ongelmia). Sen jälkeen huomaan että outlet tuotteilla ei ole palautusoikeutta! Tyhmä olin kun maksoin ne heti liikkeessä, en voinut ajatella että on näinkin kankeita hifiliikkeitä.

Laitetaan nyt sitten uudet Amphionit tilaukseen sillä summalla :mad:
 
On kyllä harmittava tilanne. 2,3 kiloa on sen verran paljon että varmasti "harmittaa"... Jos jotain posia haetaan niin tarina saattaa opettaa joidenkin kanssaharrastajien hankinnoissa. Itse olen tuolla liikkeessä saanut huippupalvelua,mutta ovat kai rajan johonkin vetäneet. Tämä hyvä postaus siinä mielessä että joku voi kauppoja hieroessa neuvotella jo etukäteen reunaehdoista. Myös muiden kauppiaiden kanssa.
 
Toivoisin että myös Hifistudiolla oltaisiin yhtä joustavia kuin muissa hifiliikkeissä.
Se että tulee ostettua 2300€ kaiuttimet ja muutaman päivän päästä kotona huomaa että ei nämä toimikkaan (akustiikka ongelmia). Sen jälkeen huomaan että outlet tuotteilla ei ole palautusoikeutta! Tyhmä olin kun maksoin ne heti liikkeessä, en voinut ajatella että on näinkin kankeita hifiliikkeitä.

Laitetaan nyt sitten uudet Amphionit tilaukseen sillä summalla :mad:

Hei Airwalk,

Olen omasta puolestani pahoillani, ettei hankinta ole ollut mieluisa.

En tiedä mistä tuotteesta, kaupungista tai kenen myyjän kanssa kävit kauppaa, mutta lähetätkö minulle spostia osoitteeseen lauri.eskola@hifistudio.fi niin hoidetaan asia kuntoon?

Yt,

Lauri Eskola
Kauppias
HifiStudio Turku


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Laittelin sähköpostia ja yksityisviestiä, odottelen vielä vastauksia. Nyt tosiaan on Gradientit ja Amphionit palautettu liikkeeseen ja odottelen vastausta :)
 
No nyt tilannetta selvitelty ja se on sama kun alunperin eli korvaava tuote pitää ottaa. Ainakin opetus on itselle se että kauppaa tehdässä pitää tehdä selväksi jos maksaa tuoteen heti niin onko kyseessä silti avokauppa. Tässä tilanteessa ei ollut ja se johti nyt omalta kannaltani vähän huonoihin valintoihin koska kaiutin vaihtoehdot on melko suppeat kuitenkin tuossa hintaluokassa.

Tarkoitus on nyt huomenna ilmoittaa että tilaan Amphion Argon3s:n ja mennään nyt niillä sitten oma-aikansa. Kiitoksia Cytonille asian selvittelystä ja selvennykseksi että Turun Hifistudio ei liittynyt tähän tapaukseen.
 
Jokos Tampereen myymälän Genelec-seinä käytiin kalibroimassa ja tasaamassa desibelit? Aiemman virityksen perusteella oli turha koittaa kuulla eroa soinnissa 8340 ja 8341 -mallien välille, kun tuplasti kalliimmat soivat selvästi hiljempaa...
 
Back
Ylös