Onkos Feastrexien hinnat tulleet alaspäin? Laitatko Mika tänne tai meiliin D5nf (kultaversio) tiukan hinnan. Riittävän houkutteleva hinta voisi houkutella ostokseen.
Nyt on mielessä:
1. Myyn Druidit ja otan käyttöön Jordanit. Siirryn huippukaiuttimiin kun lapsiperheen arki antaa jonakin päivänä paremmat mahdollisuudet naatiskeluun ja rakenteluun.
2. Myyn Druidit ja ostan Feastrexit tilalle
3. Pidän Druidit enkä tee mitään
Nyt on mielessä:
1. Myyn Druidit ja otan käyttöön Jordanit. Siirryn huippukaiuttimiin kun lapsiperheen arki antaa jonakin päivänä paremmat mahdollisuudet naatiskeluun ja rakenteluun.
2. Myyn Druidit ja ostan Feastrexit tilalle
3. Pidän Druidit enkä tee mitään