Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja jos vielä huoltamatta, jättäsin väliin.. Kai tos harvinaisuus maksaa mukamas..Hinta on ainakin suorituskykyyn nähden posketon. Hinta lienee muodostuu iän ja todellisen vintage arvon takia. Itse en ottaisi Saloraa.
Pro meininki. Hienoa jälkeäkäytössä myös täällä.toimii.väritulostimella tulostelen.
katso liitettä 164723
Mä tein sulle jo tämän valmiiksi, koska arvasin sinun tähän tarttuvan Omalla Revoxilla That's metalli antaa +6Db tasolla enemmän kolmatta harmonista säröä kuin RTM FOX C90 ferro. Kummallekin on ajettu ensin kalibrointi. Voit toistaa saman testin itse.Hm, aika epäillyttävä tutkimus, sillä esim. NADin (englanninkielisten foorumeiden kielellä Near Always Defective ) tulokset ovat aika outoja. Oikein säädetty laite ei voi tallettaa Type I:lle paremmin kuin Type IV:lle, sillä nelostyypin MOL on paljon korkeampi kuin ferronauhan.
Olivatkohan säätäneet nuo laitteet ihan hyvin...
Ykköstyyppi ja kakkostyyppi ovat siis sellaisia, ettei niitä kannata ylikuormittaa, kun taas metalli kestää sen paremmin kuin muut.
Tulosten perusteella ainakin Nakamichi ja Revox ovat näissä ehkä ainoita, joiden tulokset voisivat olla aitoja.
Itse testasin kerran CT-A9:llä, tyyppi I:llä kestää +5 dB asti, että alkaa tulla säröä, tyyppi 2:sta ei tietoa kun en sitä käytä, ja tyyppi 4 kestää melkein +9 dB asti vrt. laitteen 0 dB, joka on 160 nWb/m : )
10kHz ääneksellä ei oikein voi mitata kolmatta harmonista, koska se olisi 10kHz x3 = 30kHz. 100Hz varmaan tulisi melko yhteneviä arvoja, piikki ilmestyisi tuonne 300Hz kohdille. 1 KHz on muodostunut melko vakioksi mittaustaajuudeksi, koska se "istuu kuullun musiikin keskellä".Miten eri nauhalaadut vertautuvat jos käytetään 1kHz:n siijaan vaikkapa 100Hz tai 10kHz taajuutta?
Ei ole hifidekki. On japanilaisen Kitaronin valmistama, ja hifilaitteissa Saloran joutsenlaulua kohti OEM-potaskaa. Saloran 70-luvun puolivälin omavalmiste [Copalin koneistolla] NS 1000 oli valovuoden tasokkaampi ja miltei täysverinen hifidekki.Onko tälläinen Salora 6300 mistään kotoisin. Aika mötikkä mutta leveyden puolesta (30cm) voisi ehkä olla passeli.
https://hifi.asadonaarteet.net/tuotteet.html?id=20/1002278
Tuo TC-D5M vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta. En kylläkään ajatellut ihan noin paljon sijoittaa. Alkuperäisenä ajatuksena oli pelkkä toisto mutta asiaa lisää tutkailtua alkoi myös vanhan liiton äänittäminen kiinnostamaan. Hmm… pitää tuumaillaMites Sony TC-D5M jota tehtiin vuoteen 2005 asti: https://foorumi.hifiharrastajat.org/index.php?media/sony-tc-d5m.54/
Päteviä huoltajia laitteelle löytyy ihan tästä ketjusta
Toivottavasti vain muoveissa hiplailtavaksi, koska käytössä pettymys saattaa olla melkoisen suuri. Kyseessä kuitenkin ihan tavallinen kasetti vaikka hyvä sellainen onkin.Joku osti vilauksessa hifidealerilta 6 kpl TDK-MA 90 hintaan €160'- eli kappalehintaan €26,67 katso liitettä 164770
Löytyykö tarvetta, menossa roskiin.
Löytyykö tarvetta, menossa roskiin.
Liikun ympäri Etelä-Suomea ja tarvittaessa voin vaikka lähettää…Jos asuisin lähempänä, niin hakisin heti pois. Kunnon tsekkaisin sitten kotona.
Tipahdin kärryiltä helteen vuoksi. Mistä on kyse? Laite/kasetit?Liikun ympäri Etelä-Suomea ja tarvittaessa voin vaikka lähettää…
Paras kasetti maksaa. Joku sai 6 hyvää kasettia.Joku osti vilauksessa hifidealerilta 6 kpl TDK-MA 90 hintaan €160'- eli kappalehintaan €26,67 katso liitettä 164770
Haha, jotenkin arvasin On se kuitenkin outoa, että metalli käyttäytyy huonommin kuin ferro...Kiinnostavaa.Mä tein sulle jo tämän valmiiksi, koska arvasin sinun tähän tarttuvan Omalla Revoxilla That's metalli antaa +6Db tasolla enemmän kolmatta harmonista säröä kuin RTM FOX C90 ferro. Kummallekin on ajettu ensin kalibrointi. Voit toistaa saman testin itse.